چند روز پیش در [فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...]، از تصمیم مدیران مخابرات استان تهران برای [فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...]، خبر دادیم. امروز این شرکت به صورت رسمی از آغاز کمپین شگفت انگیز خود به منظور رسیدن به هدف یاد شده خبر داده است.
مخابرات با اجرای این طرح قصد دارد با کاهش کاربران نامحدود بتواند کیفیت سرویس های ADSL خود در مناطق مختلف را بهبود ببخشد.
برای اطلاع از این کمپین و تعرفه های سرویس های مختلف، در ادامه همراه [فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...] بمانید.
محمدرضا بیدخام، معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: مشترکین فعلی سرویس ADSL نامحدود مخابرات می توانند با همان تعرفه قبلی، در این کمپین شرکت نمایند.
وی از جمله مزایای این کمپین را افزایش سرعت پهنای باند به ۲ یا ۴ برابر سرعت فعلی، حجم دانلود رایگان و اضافی ماهیانه و دانلود شبانه رایگان برای سرویس های ستاره دار اعلام کرد.
بید خام توضیح داد: هزینه های خدمات ارائه شده به صورت پس پرداخت (Postpaid) و از طریق قبوض تلفن ثابت از مشترکین دریافت می شود. همچنین کاربران، هزینه ترافیک اضافی را نیز به صورت Postpaid که بر روی قبوض تلفن ثابتشان اعلام می گردد، پرداخت کنند.
معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به اینکه امکان تغییر وضعیت از سایر کمپین ها به کمپین شگفت انگیز وجود ندارد، گفت: مشترکین علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی می توانند از طریق سامانه ۲۰۲۰ و یا سایت [فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...] نسبت به خریداری سرویس های کمپین مذکور اقدام کنند.
تعرفه خدمات و تعرفه خرید حجم اضافه در جدول زیر آورده شده:
[فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...]
مدیران مخابرات استان قصد دارند با اجرای این کمپین میزان حجم استفاده شده در شبکه اینترنت خود را کاهش داده و مدیریت کنند تا بتوانند، کیفیت نا مطلوب شان در برخی مناطق را بهبود بخشند. هدف نهایی این کار کاهش میزان نارضایتی کاربران اینترنت این شرکت و کم کردن جو روانی منفی شکل گرفته بر ضد سرویس های ADSL مخابرات در شبکه های اجتماعی است.
به نظر شما مدیران مخابرات در رسیدن به هدف خود موفق خواهند بود؟
بیشتر بخوانید : [فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...]
یچه ها من مشکل رانژه شدن خط دارم خط تلفنم فیبر نورری مخابرات هیچ کاری نمیکنه که به کابل مسی تبدیل شه که بتونم از شرکت ها اینترنت بگیرم به نظرتون چی کار کنم
[فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...]Atheist
[QUOTE=aliwave;468659][/Qدادا فقط آسیا تک ..فوق العادس..من خودم شبی 20 تا 28 گیگ دانلود دلرم البته با خرید ای پی های وی ای پی سایتها..بعدشم باید بری گزینه 512 چلچله 10 گیگ شب نامحدود بگیری...خیلی خیلی عالیهاین متنو مخابرات دولت محترم دو روزه که رو سایت گذاشته که از این به بعد مردم رو درست و حسابی بچاپن
خاک بر سرشون که اینترنت با این سرعت داغون و با هزینه زیاد به مردم میندازن
من خودم چند ساله که اینترنت مخابرات دارم ولی با این شرایط میرم پسش میدم چون دیگه دانلود شبانه فیلم و سریال به فنا
رفت.........واقعا متاسفم واسه این مسخره بازیا که هر روز سره مردم درمیارن واسه دزدی بیشتر.....
قابل توجه آن دسته از مشترکین گرامی که دارای دانلود شبانه رایگان میباشند
از ابتدای مهر ماه سال جاری(1394/07/01)مصرف شبانه تا سقف 8 گیگابایت رایگان بوده و مصرف ترافیک بیشتر
به ازای هرگیگابایت 16000ریال محاسبه خواهد شد .....
حالا بنظر شما کدوم شرکت بهتره؟پارس آنلاین ...شاتل...؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط اینترنتش شبا رایگان باشه دمتون گرم .....
![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)